tisdag 21 april 2009

YO' from tha byskehood

Sitter och blogga från Grunko's dator medans han duschar! Död åt stationära! Å ja Stoltz jag vet vad du tycker om platsen jag befinner mig på!

Dagen har spårat lite grann lagomt sådär efter lovet! Vi ska inte gå in på detaljer! Har iallafall fått två supersöta presenter av Chrissan! En nyckelring/mobilsmycke, I don't know, iallafall så är det en skyddande Voodoo docka, min heter Bat Boy och jag orkar inte leta upp den för å skriva om den just nu! Men den är fin iallafall! Så fick jag ett gigantiskt kinderägg! Yummi!

Nu ha jag i övrigt smakat Ben & Jerry's Wich, supergod och jätte mättande! För att vara glass iallafall! Köpte dessutom godis (för att kolla om bankkortet fungerade! Och så ha jag hittat en gammal Mary-Kate & Ashley bok som jag köpte på nån rea typ 5 för 100 eller nått, jag lämnade den här för läänge sen bara för den var så förjävligt dålig! Får sätta mig å läsa den om jag får riktigt tråkigt!

1 kommentar:

Christina sa...

sakerna var ju bara för söta ;)
glassen var supergod efter middagen ;)