lördag 18 april 2009

Take my darkest fears and play them like a lullaby

Det var mysigt på stan med Annic, blev dock väldigt trött i kroppen eftersom jag inte har gjort i princip något i veckan då jag varit sjuk och muskler å kondis har en förmåga att försvinna fort!

Sen spenderade jag kvällen hemma med att se Så ska det låta med pappa och Jimmy (Grannen), Jag tror inte Jimmy tycker om det programmet för han satt å klaga på allt ^^ Var dock inte lika roliga låtar som förra gången, på två av bilderna var det en Brittisk flagga och en balettdansös, hade det inte varit lite mer roande om dom tog dom bilderna och sjöng London Bridge - Fergie? Vet inte om dom hade fått sjunga diverse delar av låten då men som sagt hela programmet skulle blivit mkt bättre så!

Oh shit, oh shit, oh shit, oh shit
When I come to the clubs, step aside
Pop the seat, don't be hemmy in the line
V.I.P because you know I gotta shine
I'm Fergie Ferg
And me love you long time

All my girls get down on the floor
Back to back drop it down real low
I'm such a lady but I'm dancing like a hoe
Because you know what, I don't give a fuck
So here we go!

How come every time you come around
My London London Bridge want to go down
Like London London London want to go down
Like London London London be going down like


Sen visade det sig att det var Världscupsfinal i hoppning från Las Vegas inatt så då satt jag och såg det, Vinnaren blev Meredith Michaels Beerbaum på Shutterfly, inte pjåkigt ekipage! Dom vann även idag!

Nu har jag suttit och sett olympiatravet, höll på å bli en ordentlig olycka, ryggstycket gick sönder på L'Amiral Mauzun som skenade ca 1½ varv runt banan, veterinären satt sen startförbud på hästen för den gjort sig av med så mkt energi, så den blev ju struken. Man har inte mycket självbevarelsedrift då man håller på med hästar egentligen!

Har även ätit Kyckling Nachos och varit duktig och tvättat idag..

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Jag såg också världscupsfinalen :}