söndag 19 april 2009

Let me feel you, carry you higher..

Snabb bloggar lite innan det börjar hästhoppning på tv, känns som jag sett tv på tok för mycket idag, först såg jag lite Made under dagen men det var som så tråkigt förutom att Pete Wentz var med så jag fick ju faktiskt dregla lite!

Har sen varit på dåligt humör, ni vet sådär då det kryper under skinnet på en och det krävs mini lite för att man ska explodera, och ja jag hittade nått att explodera för.

Jag gick till mamma för att hämta mitt nya bankkort men då hade hon skickat det med Jonte som kommit hem och gått direkt upp på sitt rum UTAN att säga till mig, alltså hade jag kunnat låta bli att gå ut då det blåste som ett psyk men nej min bror tänker inte så långt..

Sen så bad jag han om det då jag kommit hem, men nej då kunde jag ju inte få det för det var i hans flickväns moppe och han kunde inte gå och hämta det heller trots att hon bor granne med oss *suck* Skicka aldrig någonting med min bror!
Tur mobilen höll iallafall! Den råkade flyga in i väggen på andra sidan rummet å sen studsa tillbaka i 3 delar till motsatta sida av rummet!

Har i övrigt sett Gossip Girl, hade sen tv paus en timme, och sen började Filip å Fredrik, enda bra med det var att Marilyn Manson var med, Komiskt så sa han i programmet att han bara testat LSD en gång, men i hans självbiograf har jag för mig att det stod att han testat det flera gånger!

Aja nu ska jag snart återvända till tv:n och se Hästhoppning!

1 kommentar:

Christina sa...

haha. din bror var ju inte trevlig. Men jag vet hur det känns. Mina syskon är ju inte precis nå bättre ;)
otur för din mobil ;)