torsdag 9 april 2009

Lets slit our wrists and burn down something beautiful

okey jag är ironisk men det är ju faktiskt Skärtorsdag idag, ska försökte komma ihåg vad som hänt under dagen

Vaknade upp alldeles för tidigt, typ halv 8 - 8? Minns inte riktigt, men efter en stund så lyckades jag faktiskt somna om, min mage hade dessutom nått superpsyk jag skyller på plättar och godis..

Vaknade sen runt 11, alldeles lagom tid på påsklovets första dag! Var vaken en stund innan pappa kom å sa att han skulle fara å handla, eftersom jag knäckte mitt busskort igår morse, ja förlåt, jag var trött för jag somnat på tok för sent i förrgår och så har jag enligt grunko suttit upp i sängen å pratat med han, å sen lagt mig ner tvärs över sängen å mumlat något ovettigt å sen snarkat. Jag är oskyldig för jag har inget minne av det å det man inte minns har inte inträffat!

Iallafall så åkte jag in till stan å gick på banken och bad om ett nytt kort, killen som hjälpte mig skrattade lite då jag berättade vad som hänt med det å jag får förhoppningsvis ett nytt kort nästa vecka! Till dess får jag leva fattigt.. jag kanske ska knäcka kortet lite oftare så försvinner inte pengarna så fasligt fort!

Träffade i övrigt Sophia som följde mig hem, myste med kattungarna å Doris och sen åkte jag, Sophia å Maria till stallet, Maria blir bara duktigare och duktigare för varje gång jag ser henne rida! Dom fick iallafall trava över bommar och såntdär, Maria lyckades rida lätt en liten bit! Det är ju ändå ett litet framsteg!

Sen åkte jag och Sophia hem till pappa å satt där å tjollra i en halvtimme tills Sophia skulle ta bussen hem. 10 min senare så blir jag kidnappad av Emelie (från Arvidsjaur) så ska vi våldgästa Grunko, men han va inte hemma så det gick inte så bra, så hon städade hans rum, medans jag låg i sängen å var lat! Sen följde vi båda med hans föräldrar och ena lillebror hem till deras mormor å morfar å fikade, sen åkte vi tillbaks till byske och lämnade hans mamma och sen åkte vi och hämtade Grunko i stan, sen skjutsade dom hem mig!

Så nu är jag hemma, sitter å lyssnar på musik och ska snart byta om till pyjamas å se film och troligtvis sova!

3 kommentarer:

Christina sa...

vilken händelserik dag :) otur bara att du fick röd frånvaro till engelskan XD

Anonym sa...

Alltså den där emelie, är ju helt störd. Hatar henne, ungefär lika mycket som jag hatar grunko!!!

JeayL sa...

Ingen aning vem denna anonyma personen är, jag har träffat Emelie en gång och vill inte bilda min uppfattning så fort mot mig var hon trevlig!

Sen Grunko är både ex och kompis till mig och jag har ingen aning vad han gjort dig för att du ska hata han så mkt!