onsdag 8 april 2009

If I go crazy then will you still call me superman?

Nu har jag inte bloggat på ett tag, sen söndag kväll/natt så vad har då hänt på senaste

Mån:
Hästskötarexamen, missade på longeringen så jag blev inte godkänd med är lika nöjd för det! Det är ju som lugnt om man bara måste göra om en sak, då kanske jag kan överleva med å göra om det, hade det varit hela provet så never ever!

For hem å duschade å la mig sen i sängen framför datorn å pratade i telefon å lyssnade på musik, var helt jävla död! Jobba fysiskt, psykiskt och vara nervös gör en grymt trött! Sen kom iallafall Grunko och försökte få mig å bli mer levande genom att hota att kittla mig under fötterna, förbjudet Grunko område!

Iallafall så umgicks vi ett tag, typ petade på varandra (I promise) sen typ klockan 7 hittade vi på att vi skulle ha pizza, så då åkte vi iväg mot närmaste pizzeria alltså kåge, men halvvägs dit kom vi på den fina tanken att fara till stan å kidnappa Malin så vi gjorde det å slängde in henne i bilen och körde iväg mot Dallas som då vi kom fram skulle stänga en kvart senare så vi fick ett bra pris, typ 50 eller 60 spänn å då gav dom oss även en dricka och valfritt tillbehör (Tzatziki och Pizza sallad)Ska inte det va dyrare egentligen?

Sen var vi tvungen att ta med oss maten hem, eller som vi gjorde, invaderade Malins hus, vi bjöd faktiskt Malin på varsin bit, sen då jag tryckt i mig en hel pizza så kommer ju självklart Malins mamma med dom där supergoda kakorna som dom alltid har hemma, vålda i mig en halv, resten av halvan fick Molly!

Sen åkte vi hemmåt, eller ja, vi stannade tvärt på nån mack och köpte cola och chips, mums! Jag tror inte Grunko är hälsosam för min vikt! Iallafall så såg vi Sex Drive och somnade där nångång vid 1 på natten tror jag sen var det lite synd om Grunko som sov närmast min mobil då väckarklockan började leva om halv 6 på tisdagmorgon!

Tisdag:
Var såklart på skolan, sen åkte jag hem med 12:an eftersom jag inte hade nått å göra på skolan, projektarbete passar bäst å jobba med hemma! Sen då jag å Tora väntade på bussen så sprang vi runt å umgicks med folk på Balder, vi gick faktiskt inte vilse!

Sen åkte jag 2 bussen hem, satt å försökte komma på vad jag skulle jobba med sen åkte jag å hälsade på Sophia i hennes lägenhet i Byske (som visade sig vara några 100 meter från Grunko, vi satt å pratade i massor som vanligt så gick vi ut på en promenad, en lång en vart det t.o.m!

Sen runt 21 så for jag hem till Grunko och såg dubbelt, 2 vita hundar är 1 vit hund för mycket, bättre var det på min tid då han bara hade en vit hund, tydligen så ska det gå å se skillnaden på dom men det gör det inte i min värld! Eller joo Abbe viftar konstant på svansen och så hade dom olika halsband å tur är väl det!

Vet inte när vi somnade, alltså då jag pluggat, han nött dator och vi sett film fast jag vet inte då han satt igång Iron Man för det va då menyn till den i morse då jag vaknade!

Nu ska jag å Chrissan jobba duktigt med budget till projektarbetet, malin är försvunnen alternativt gör prov! Sen blir det 12:an hem, nån timme på stan å sen till tandläkaren, sen hem eller till byske..

Inga kommentarer: