onsdag 29 april 2009

I never really cared until I met you

Det där med Ben & Jerrys var kanske inte så bra idé ändå, min mage känns tokspänd och är inte alls glad på mig! Måste typ ta och skaffa sånadär skumma Laktrastabletter som mamma har som gör att man kan äta saker med laktos ändå!

Jag ska inte ge en ordentlig förklaring på hur det funkar för den kommer bli invecklad, och totalt utan facktermer! Men kortfattat så innehåller dom där tabletterna laktras som är en enzym(?) som bryter ner laktos men som jag och alla andra laktosintoleranta jävlar har för lite av/saknar och då bryts det inte ner där det ska brytas ner och då blir magen ledsen! Dumma dumma mage!

Vi hade det då mysigt då vi satt och plugga, pratade å allmänt tjollrade i Chrissans soffa.

Fick sen skjuts av Jörgen in till stan och medans jag väntade på bussen så hörde jag en välbekant röst några meter bort och då visade det sig att Karro N (gammal klasskompis under högstadiet) skulle åka med samma buss! Vad hon fått i sig vet jag inte, men jag tror ordet börjar på A och slutar på Lkohol! Var trevligt och träffa henne ändå! Var ju faktiskt rätt kul å vänta på bussen med någon och ha nån att åka buss med, jag gillar verkligen inte att vara på busstation på kvällarna speciellt inte ensam.

Nu ska jag snart sova och sen blir det tidigt imorgon så jag hinner förbi mamma och hämta Twilight, typ duscha och packa lite saker. Ska fira Valborgs i Skabbis (Skelleftehamn) med Chrissan, Malin, Pingu, Warro och John så jag och Chrissan ska fara och köpa mat och gå förbi hemma kväll å hyra nå filmer sen blir det att grilla, se film, spela rockband/GH world tour (vet inte vilket av dom) och allmänt mysa!

å just ja, Degusungarna hemma hos Chrissan är så extremt söta, en dag gamla och så grymt rörliga!

Inga kommentarer: