torsdag 19 mars 2009

Never ever have I ever felt so low


Var kommer du ifrån?
-Den som det visste
Heter?
- Rose Jennifer Saga Skytte Bjursell
Hur gammal är du?
-18 år 9 månader och 12 dagar
När fyller du år?
-6 Juni
Tycker du om någon just nu?
-Beror på hur man menar med tycker om.. Men nej jag är inte kär i nån.
Jag samlar på?
-Dammråttor?
Gröna eller röda äpplen?
-Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
-Chrissan, Annic eller nån annan..
Vilken tid gick du upp idag?
-Minns inte, 8?
Har du sovit i din egna säng inatt?
-Jajjemen, förvånande?
Har du sovit ensam inatt?
-Jaaa :'(
Har du strumpor på dig nu?
-Näee!
Hur svarar du i telefon?
-Olika versioner av ordet "Hej"
Vad ska du göra ikväll?
-Duscha och sova?
Vad ska du göra imorgon?
-Eventuellt vara med Chrissan en stund på stan.
Var vill du bo när du blir stor?
-Los Angeles, Stor stad + värme!
Vad vill du bli när du blir stor?
-Miljadär!
Är det okej att gråta?
-Jag gråter ju typ hela tiden!
När grät du senast?
-i förrgår då jag såg Systrar i jeans 2
Vilken årstid tycker du bäst om?
-Sommaren är oslagbar!
Laddar du ner musik och filmer från internet?
-*Visslar Oskyldigt*
Skulle du göra om du vann en miljon?
-Ingen aning!
Bär du glasögon eller linser?
-Har perfekt syn! Solglasögon är en helt annan sak!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
-Inte precis!
Har du piercing?
-Ja, öron och navel
öronen?
-Japp
Har du tatuering?
-Nääe..
Vill du gifta dig?
-Inte vad jag vet!
Vill du ha barn?
-Kanske ett i framtiden och med rätt person.
Solar du ofta?
-Njaee..
Är du bra på att laga mat?
-Jag kan laga nudlar å sånt, räknas det?
Gillar du att dansa?
-Nope!
Hur vig är du?
-Beror på vad man räknar som vig, Kan gå ner i bryga å ha benen i konstiga vinklar, men var mkt vigare förr..
Vilken är din favoritglass?
-Ben & Jerry's
Tror du på ett liv efter döden?
-Ingen aning
Bor dina föräldrar tillsammans?
-Nope
Är du morgon eller kvällsmänniska?
-Både och..
Vilken ögonfärg har du?
-Grönblå
Vilka hårfärger har du haft?
-Blont, mörkbrun, svart, rött och nu mörkt rödbrun.
Är du beroende av något ?
-Socker!
Röker du?
-Nej, never ever!
Senaste låten du hörde?
-Just nu: All Saint - Never Ever don't ask why!
Bukar du bädda sängen?
-Ja, just då jag ska gå å sova!
Har du kysst någon under den senaste veckan?
-nepp, inte på 2 veckor eller nå, typ nunna snart!
Vad var det senaste du sa?
-Nudlar oxå!
Vem kramade du senast?
-Vet inte
Saknar du någon nu?
-Jag är hemma och är sjuk så jag saknar massor!

1 kommentar:

Christina sa...

det är ju trevligt när du lägger upp sånna här, emn seriöst, finns det någon som läser hela listan?