söndag 29 mars 2009

I'm too thin, too fat. You ask why, so why?

Sitter å försöker klura på mitt tal till nationella proven i Svenska B, Ämnet jag har valt är ett rätt typiskt ämne för mig men det kräver ju ändå sina förberedelser speciellt psykiska! Jag hatar verkligen att hålla tal även om det inte borde vara någon skillnad på det och att sitta å prata vilket jag ju faktiskt gör större delen av dagar men jag får totalt panik då jag ska stå och prata inför folk, Får man psykhjälp för scenskräck? Iallafall så behöver jag då lugnande medel, överdos av lugnande medel till mig tack!

Roade mig idag med att se Ocensurerade versionen av Sex Drive, jag tror jag blev lite kär i filmen och alla vet att det inte beror på Amishfolket!

I övrigt så har jag inte gjort så mkt vettigt, typ städat lite för jag ville ha cola, har chips här någonstans men jag är inte ens sugen på det, jag är helt weird misstänker jag!

Don't want to grow up
I want to get out
Hey, take me away
I want to shout out
Take me away
Away
Away
Away
Away

Inga kommentarer: