söndag 29 mars 2009

Fully alive more than most ready to smile and love life

Som nu ser så har jag bytt layout, blev less på den gamla, men bloggers var för tråkiga, jag måste nästan ta å lära mig hur man gör egna layouts så det blir snyggt och personligt! Nog för Twilight är ju inte så fel, även om jag vill ha som jag hade förra men med ett annat utseende, jag lovar att det kommer någon dag!

hade i övrigt mardrömmar i natt, drömde att mamma å bosse typ hade någon gård där det spökade som tokigt, eller den va allmänt besatt av nått, typ farligt att vara där, skräckfims style! Iallafall så bestämde dom sig för att dom skulle bygga upp det där och typ göra om det till hotel, var iallafall en hästgård, varför mamma skulle fixa en hästgård, observera att det hade varit en såndär jätte fin svindyr perfekt hästgård är ju faktiskt ett stort mysterium!

Men iallafall helt plötsligt så var massor med folk från skolan där, t.o.m lärare, Vad fan gör lärare där? Iallafall så slutade det med att Grunko tog livet av sig, helst hade man haft en trevligare dröm innan man vakna, och jag tror att Grunko fortfarande lever (förhoppningsvis)

Hoppas dagen blir trevligare än min dröm!

1 kommentar:

Christina sa...

jag behöver också lära mig sånt :O vi får ta å prata med jörgen om han kan ;)