tisdag 24 februari 2009

I DID IT!

Jag har nyss ominstallerat hela datorn alldeles på egen hand, for hem till brorsan efter skolan och bad han att kolla om han kunde fixa min dator men det var dumma ponnyer (Trojaner) som levde rövare i den så min lilla dator var en väldigt väldigt ledsen dator för alla vet att ponnyer tycker om att sätta sig på tvären!

Så då sa Micke åt mig att leta upp skivorna till datorn, som jag trodde var hos Chrissan men det fick jag lära mig att man har inga skumma skivor till datorer nu för tiden utan man trycker bara på en F11 och sen ska hela grejset börja och så ska man bara följa instruktioner, sagt och gjort, och nu mår min lilla bebis jättebra!

Ponisar hör hemma i stallet och inte i datorn så äree bara!

Behöver sömn snart, eller mat men jag är inte hungrig så det skiiter vi i! Var bruna bönor och fläsk (för mig blev det bara fläsk) och semla idag på lunchen, och sen har jag ätit lite Turkisk peppar men min mage var smått uppfuckad redan då jag vaknade och inte blev det bättre av grädde...

Dessutom har jag musklervärk och höger fotled är lite smått uppfuckad, bättre än igår men ändå inte bra, hade psykont i den i morse, hade även ont i vänstra handleden, antingen hade jag sovit med handen i en konstig vinkel eller så är den väl bara allmänt instabil som alla mina leder!

Nää nu ska jag sova, har ett virusprogram, msn och spotify på datorn så nu är jag då nöjd!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Vad är det för fel på bruna bönor XD?