måndag 19 januari 2009

I want a penthouse in hollywood, sitting on the W



Jag fick väldigt tråkigt idag och då började jag som vanligt lyssna på helskumma låtar! Hittade bl.a Hollywood Lie - Hannah diggade texten, som vanligt är det ju texten jag börjar gilla!

I want a penthouse in Hollywood
Sitting on the W
Limousines and wannabes, polishing my brand new shoes
Find me an old rich man
Put a diamond ring upon my hand
Let him die with his own big lie
Take his cash, And get real high


Sen är ju en annan gammal låt att nöta då man har tråkigt klassiker Bimbo - Lambretta, synd egentligen att dom splittrades för deras texter var ju smått klockrena stundvis!

Since when
Did you need another girlfriend?
Since when?
I really gotta - know!

She's been faking since day one
A friendly kiss includes no tongue
Who's she - Tell me
Now she's sleeping in my bed
Oh God I wish that she was dead
I need to know - who's the Bimbo?

Who's she
Looking goofy in a Gucci-dress
What's that
I really gotta - know!

Which bone
In her body should I break first?
Which one?
The Bimbo's gotta - go!
The Bimo's gotta - Know


Som sagt, jag har spenderat större delen av dagen/kvällen med att lyssna på helskum musik, och jaa.. jag gillar det faktiskt, visst att det jag gillar bäst är ju Gothic Metal och likande men ibland så orkar man inte lyssna på det utan behöver rensa hjärnan och lyssna på något helt annat!

Inga kommentarer: