onsdag 10 december 2008

That's how I like my boys: Cold, dead and sparkly!

Igår for som sagt jag, Chrissan och Malin och såg på Twilight igen, och tro det eller ej, men den är fortfarande lika sådär aaaaaaw-igt underbar!

Yepp, jag har blivit vampyrbiten, inte ordagrant dock, men ja sådär så jag kan inte få nog av dom! Såg en serie inne på bokia som tydligen skulle handla om en halv-vampyr eller nått liknande.. Kanske är något intressant?

Jag skämde iallafall ut Chrissan och Malin inne på bion igår, men det är inget ovanligt! De var en typisk mamma - dotter scen..

Bella pratar med sin mamma i telefonen om att hon trivs i Forks och hennes mamma frågar direkt om det beror på någon kille, å då måste ju faktiskt Bella svara ja på det.. Så vänder hon sig om och då är ju självklart Edward inne i hennes rum och hon försöker skynda sig att avsluta samtalet med sin mamma och då säger mamman "Nej, kom igen! Vi ska ju prata killar nu!"

Klockrent!

Sen innan vi gick in till salongen är jag vänlig som vanligt
"Chrissan, du kan bli skådespelerska och så blir jag artist och gör soundtracket till dina filmer, så kan Malin vara våran lilla skumma vän som följer med på premiärerna!"

Jag hoppas Malin inte tog illa upp över det, vi skojar ofta sådär jag och Chrissan..

Såg Sleepy Hollow idag på skolan, det var en riktigt mysig film och nu har jag sett en HEL Tim Burton film, utan att somna, jag är bra! Annars brukar de vara någon skum förbannelse över dom som gör att jag missar mer än hälften av filmerna! Men filmen var ju faktiskt riktigt bra!

Är fortfarande förkyld, så länge jag får igång rösten så pratar jag väl nästan normalt, men det kliar konstant och irriterar med massor med slime, känns som jag ätit 1 kg nötter! MINST! Blir jätteirriterad på det! Vill ju vara helt frisk och inte kan jag vara hemma heller, inviduellt val känns som nått jag måste vara på, och dessutom är det Lucia fika eller nått imorgon! Där saker innehåller socker finns, där är jag!


Dagens Låt: Red Sam - Flyleaf
Here I stand
Empty hands
Wishing my wrists were bleeding
To stop the pain from the beatings

There you stood
Holding me
Waiting for me to notice you

But who are you
You are the truth (you are the truth)
Outscreaming these lies
You are the truth (you are the truth)
Saving my life

The warmth of your embrace
Melts my frostbitten spirit
You speak the truth and I hear it
The words are I love you
And I have to believe in you

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan du inte ha sett mer än EN hel Tim Burton-film!! Jag är djupt besviken! Se även Edward Scissorhands och Sweeney Todd - Demon Barber on Fleet Street... HINT HINT!

Christina sa...

man kan ju inte annat än älska tim burton :] du vet mars attacks! ?
Hur som helst, du såg ju nästan hela sweeny todd hos simon :P

igen jenna?