måndag 8 december 2008

Look for me in the white forest

ÄR som sagt fortfarande tokhes, känns som det bara blir värre och värre, ibland kan jag prata ibland så går det inte! Dessutom är mitt Bisolvon slut nu :( Får ta och springa in på apoteket eller nått och köpa halstabletter, typ Senega, dom trivdes jag med! Inte nog med att dom var ganska goda så funkade dom ju faktiskt!

Var inte med på ridningen idag, utan longerade bara Virre, turbo ponny! Galoppen blev ett halvt varv i bra galopp och sen en drös med bocksprång och bakutsparkar! Tillslut lyckades jag dock få kläm på det, med lite hjälp av ridläraren! Var iallafall nyttigt att longera en lite känsligare häst eftersom Virre var uppstressad och liksom stannade upp och frågade "vad ska jag göra?" direkt jag inte var placerad rätt och sådär och att han sen inte uppförde sig som en perfekt lydig häst är ju oxå bra..

Imorgon ska jag se Twilight på bio med Chrissan och Malin igen, det ska bli mysigt bara vi, det var länge sen känns det som! Lite tjejkväll sådär!

3 kommentarer:

Christina sa...

Kommer att bli helt underbart vettu ;)

Anonym sa...

Har ej sett Twilight men känns inte som om jag skulle fara och se den TVÅ gånger...

EwwaAa sa...

haha chrissan frågade om jag ville följa med och se den. Sen kom hon på att jag var i skelleftehamn... Och efter det kom hon på att det var 15 års gräns ;)