fredag 21 november 2008

Snowy

Det har snöat idag, massor nästan! Det är iallafall vitt överallt och min lilla sötis Diva byte färg, åsneöronen blev vita istället för mörkbruna/svarta, men fin är hon ändå! Dessutom gick det faktiskt ganska hyfsat, red på kandar idag istället för de skumma stångbettet jag hade förra gången och hon är unik och går bättre på kandar även om det tydligen är många hästar som inte alls trivs med det eftersom de är två bett i munnen istället för ett, men Diva gör det uppenbarligen!

Sitter just nu hemma hos Chrissan och bloggar från hennes rosa Laptop, hade inte tid att packa med min dator imorse så jag får nöja mig med hennes, hade lite bråttom, skulle packa vinterkläder till stallet och dessutom leta upp pengar till Bio-godis pengar.. men jag hann med bussen iallafall, sen var den jätte sent i stan så jag fick springa å fjollvifta så bussen till skolan skulle stanna och vänta på mig, turligt nog gjorde den det, annars hade jag kanske blivit lite småkinkig idag!

Ikväll ska vi ju som sagt fara och se Twilight, ser fram emot det och hoppas att filmen kommer vara så bra som den ser ut! Ska iallafall hem imorgon och då måste jag städa mitt rum vilket pappa bad mig göra igår men det blev som de blev!



Diva Natur <3

1 kommentar:

Christina sa...

hahaha du sprang jävel imorse XD såg sjukt kul ut på håll ;)

peppelipeppigast för ikväll :D