torsdag 20 november 2008

Everytime when I see you cry it makes me smile

halvligger under en stol lutad mot sängen och chillar ska snart ta nå middag typ, om jag hittar något gott, pappa pratade om någon färdiglagad Pizza, men jag är typ less på Pizza för tillfället.. hmmm.. vi kanske har nå nudlar i värsta fall!

Har värsta suget efter att sätta mig och se Omen 666, har haft det hela veckan men inte orkat se den än... får ta och göra det snart, typ då jag fixat mat! Mat och film är lite lagomt mumsigt!

Lyckades idag med konststycket att träffa på två ex samtidigt, är det bevis på att stan är lite, jag har för mycket ex eller att jag borde se till så dom jag blir tsm med inte känner varandra?
Min reaktion var så vacker typ "hmmmm hej..." å sen fick jag upp en onaturligt hög fart och Chrissan den stackaren gick hamnade efter, hon har det inte lätt min lilla älskade bestisfestis!

Imorgon ska vi iallafall fara och se Twilight, ser fram emot det, verkar vara en intressant film och ja, det kommer någon recension på den senare..

Skolan spårar smått har jag en känsla av, ska skriva ett tal på både svenska B och Engelska B! Typ läskigt, Svenskan ska bli filmad så vi slipper publik om vi nu inte vill ha det, och på engelskan ska vi säga det inför gruppen.. läskigt värre!

1 kommentar:

Christina sa...

peppad inför imorrn till max!

äh, så farligt är det ju inte att prata inför folk om man gillar det man pratar om och är väl förberedd