lördag 1 november 2008

Snabba Frågor

1. vad heter du?
Jennifer

2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Jenna

3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Måste fråga dom om det!

4. vilket stjärntecken är du?
Tvilling

5. vilken årgång är du?
-90

6. vart bor du?
Skogen, Skellefteå

7. bott utomlands?
Nej, men får jag som jag vill så kommer jag testat det innan jag dör!

8. flyttat antal gånger?
3 tror jag?

9. vart skulle du vilja bo?
Los Angeles skulle sitta fint, stor stad och varmt!

10. yrkesval?
Studerar fortfarande, återkommer om ett år!

UTSEENDE
1. hur lång är du?
168 cm

2. hur mycket väger du?
Mellan 55-60 kg typ, vill väga mindre

3. hårfärg och frisyr?
Lååångt och mörkbrunt

4. ögonfärg?
Grönblå

5. mest nöjd med?
Ögonen

6. minst nöjd med?
Mage, lår, näsa.. ska jag fortsätta?

7. skostorlek?
38-39

8. glasögon?
Näpp!

9. har du några piercingar/tatueringar?
Öronen och naveln

FAVORITER
1. filmer?
Underworld, Notting hill, Coyote ugly m.fl

2. låtar?
Går inte att bara välja några..

3. årstider?
Sommaren! Oslagbar vinnare!

4. mat/dryck?
Gillar mycke olika maträtter!

5. djur?
Häst och Hund

6. färg?
Svart och lila

7. parfym?
Paradise Passion Naomi Campbell eller vad den heter, Enda Britney Spears parfymen, och massor av Chrissans..

8. tv-program?
Gossip Girl, Vänner och That 70's

9. sysselsättning?
Umgås med vänner, Leka med Doris och mysa med Diva eller allmänt vara i stallet, hoppa, Shopping, Musik.. allt möjligt!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Billig H&M Jacka

2. vad använder du just nu för skor?
Ett par skumma skor som jag lånat av syrran, för mina vänliga är på skolan!

3. favoritfärg på kläder?
Svart och Lila, ibland rött eller rosa

4. favoritmaterial på kläder? Ingen aning!

5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Min vanliga pyjamas!

6. favoritaffärer?
Cubus och H&M

7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Olika men max 500

8. favoritmärke(n)?
Ehm.. INGEN Aning!

9. vad har du för byxstorlek?
36-38

10. vad har du för tröjstorlek?
36 mer eller mindre beroende på vad de är för sorts kläder och hur jag vill att det ska sitta!

BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Sten

2. var har du i din:

jackficka just nu?
Pengar, busskort, nycklar, USB-minne, Chrissans Rosa Headset

¤ väska just nu?
Vet inte!

3. vad är du beroende av?
Mina vänner, socker!

4. vilket land kommer du i från?
Sverige

5. vilken sorts lypsyl använder du?
Lypsyl Sensitive, Vaseline eller i extrema fall Salubrin hudsalva!

6. vad tror du på?
Den som det visste!

7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Religon och Religon, men det lutar väl mot Lavey Satanism

8. vad köpte du senast?
Godis

9. har du nåt husdjur?
Hund och katter

10. vad bor du i?
I en gul villa mitt i skogen!

PRYLAR:
plånbok:
Liten Glittrig fejkjeans med en häst på, från Pollux

tandborste:
Röd och vit, och en röd, men den är hos Chrissan nu tror jag!

smycken: Naveln, Halvt best friend halsband och ett upp och nervänt kors

solglasögon: Svarta, dåliga men söta!

underkläder:
Svart eller färgglatt Hello Kitty

nagellack:
Svart om jag orkar måla naglarna!

Inga kommentarer: