lördag 1 november 2008

Perfekte Welle

Sitter hemma och tuggar i mig lite chips och dricker cola, pappa och jimmy sitter i tv-rummet och skriker ikapp till fotbollen

Igår till idag var jag ju alltså i skabbhamn och spelade Rockband, slutade med att Chrissan gav med sig å lät mig sköta mikrofonen hela tiden! Så dålig är jag på trummor och gitarr!

Magen sköter sig fint, är dock lite ovan att ha något där, vaknade till i morse för att jag råkat lägga mig på mage, vet inte om det gjorde ont eller bara var obehagligt! Ont har jag då inte nu iallafall och det ser inte precis rött ut så förhoppningvis slipper man allt vad infektion och sånt heter!

Började igår av ren uttråkan att göra en liten "trailer" med en nightwish spelning som jag hade på datorn och så la jag in några bilder och en låt, tyvärr så gör programmet reklam så därför är det en irriterande grön text, men men!



A grand oasis in the vastness of gloom
Child of dew-spangled cobweb Mother to the moon
Constellations beholders of the 3rd vagrant
Theater for the play of life

Tragedienne of heavens
Watching the eyes of the night
Sailing the virgin oceans
A planetride for the Mother and Child

Floating upon the quiet hydrogen lakes
In this ambrosial merry-go-round they will gaze
Ethereal life touched by a billion-year show
Separating the poet from the woe

Tragedienne of heavens...

Oracle of the Delphian Domine
Witness of Adam's frailty
Seer of the master prophecy
The stellar world her betrothed

Wanderers in cosmic caravan
Universal bond - The Starborn

A son in the search for the truth
Following the pages of Almagest
Discovering the origin of dreams
Stargazers ride through the ancient realms

Tragedienne of heavens...

Inga kommentarer: