lördag 15 november 2008

Siehst Dein Leben Wie Einen Film,

Har fixat lite med bloggen, eller iallafall en slideshow med bilder längst ner, kom fram till att Halloween countdown inte var så aktuell längre!

Har tråkigt, har varit hemma och suttit vid datorn hela dagen, åt dessutom alldeles för mycket hamburgare, iallafall en och en halv och lite pommes, så nu är jag så mätt så jag mår illa!

För några år sen tryckte jag glatt i mig 2 stora hamburgare och pommes till det, men det var på den tiden jag faktiskt slösade massor med energi och växte så det knakade! Fast å andra sidan så var jag ju faktiskt lite smårund där ett tag oxå!

Oj, glömde bort att jag skrev på ett inlägg, sitter och nöter Perfekte Welle, snart kan jag flytande tyska... eller så inte! Men hur som helst låten är ju härlig ju! Behöver få igång nått nedladdningsprogram med bra hubbar så jag kan ladda hem lite musik! Har verkligen brist just nu! Mena, Lite mer än 2 gig på datorn är faktiskt för lite!

Har just beställt hem en rolig katalog, Sweden rock har tydligen tagit hand om EMP för oss stackars svenskar! I veckan nångång ska väl katalogen komma, då blir det nöta den ordentligt och kolla om det är någon som eventuellt är intresserad av att göra en beställning med mig!

Inga kommentarer: