söndag 16 november 2008

Gothic, Ikea and even Playboy!

Om jag skulle få inreda ett hus exakt som jag ville så skulle det verkligen vara som att gå in i olika hem för varje rum man gick in i..

Hur härligt vore det inte att inreda riktigt sådär mörkt goth-aktigt? Vilken känsla det skulle vara att sitta där i rummet med massor med levande ljus, och allt i rummet bara skriker Gothic?

Men samtidigt hur kul vore det att bo i ett hus som ser ut så! Besökare lär ju få mardrömmar om dom skulle vara tvungen att vara där då det är mörkt! Kanske skulle även jag få det, inte för jag tror det börjar vara rätt van vid det här laget!

Men på något sätt så gillar jag ikea grejer oxå, stilrent men dom har väldigt mkt roliga färger på sina möbler, t.ex. lila, rött, det är nog få hem som absolut inte har någonting från ikea, lite tråkigt, men dom har snygga grejer!

Samtidigt så vore det kul att ha ett "spelrum" med olika playboy saker, typ soffor med playboy kuddar, posters med playboykaninen på väggarna.. Liksom leka lite med namnet Playboy som egentligen har med porr att göra!

Inga kommentarer: