onsdag 5 november 2008

Godmorgon

Som ni märker så är jag faktiskt vaken! Bussen går om ca 20 minuter!

Pappa var "vänlig" och tände min lampa, det blev just, det var inge kul, jag tycker om mörker då jag är trött för de betyder att jag kan sova! Och jag tycker faktiskt om att sova på morgon, varför kan man inte bo granne med skolan? Skulle kanske vara lite små drygt, men då skulle man typ behöva vakna, borsta hår å tänder, ev grejsa med smink och klä på sig, å sen gå dit!

Vad tar det? max 15 minuter!

Aja, jag får iallafall sluta vid lunch och åka hem med 12:an! SKÖNT!!
Och imorgon slutar jag klockan 2, och sen är det EMA hela kvällen, ska bli intressant att se vilka som vinner! Jag håller ju tummarna på Paramore sådär lite i smyg, men dom andra banden som låg i samma kategori är ju faktiskt intressanta, och nej, jag syftar INTE på Tokio Hotel!!

Inga kommentarer: