onsdag 22 oktober 2008

We're walking in the air

Nu ska jag börja plocka ihop massa grejer som jag ska ha med imorgon då jag åker till Chrissan imorgon, ska ha med mig fullblodsböckerna till Emma (Pingus syster) har själv läst dom så många gånger att jag snart kan dom utantil så då kan Emma få låna dom ett tag, har själv lånat böcker av henne!

Så ska jag dra med Staffans filmer för annars lär det glömmas bort å dom blir kvar i en hel evighet typ, å han sa att jag skulle ta med dom hem till Chrissan imorgon, vi får väl ta och mötas vid handlarn eller liknande, känns som de är rätt mitt emellan chrissans å staffans hem!

Sen tycker Chrissan att vi ska ha högklackat å finare kläder på oss på fredag på stan, jag får väl lov att lyda henne, men kläderna tar jag nog i så fall på mig redan imorgon, och sticker till FN-dagstjollret i vanliga skor, för stå upp i några timmar i streck i högklackat vet jag inte om det är nån rolig idé, om man nu inte vill ha väldigt jättemkt jätte ont i fötterna så på den punkten får vi se hur det blir för de är ju faktiskt rätt jobbigt att gå runt och bära på ett par skor! Hmmm..

Sen måste jag ta och komma på vad jag ska klä ut mig till, funderar om jag ska köra nått Halloween-tema ändå, jag tycker om halloween för då får man spöka ut sig hur mkt man vill, leka med hur mkt teaterblod man vill och hur man vill!

Som sagt, det är verkligen en Jenna högtid, nog för jag tycker om att tända ljus på farmor och farfars gravar, även om jag inte själv tänker mig som kristen så har det blivit en tradition som jag inte vill bryta, för det är så fint med alla fina lyktor och ljus vid gravstenarna!

  • Laptopen
  • Högklackat + Snyggare kläder
  • Filmer
  • Böcker
  • Tandborste
  • Smink

Var det inge mer än så jag behövde, vet dock att de kommer bli en smula fullt då allt ska in i väskan!

Poeten i förhållandet är då inte jag! Didde, vet du hur fruktansvärt söt du är?

"Du vet det där som gör min dag helt klar, Varje gång du rör mig är det som om himlen öppnat sig och världen blir perfekt, du behöver bara finnas i samma rum för att jag ska vara lycklig och att alla mina bekymmer ska vara bortblåsta, så fort du går så känns det som att allt är ett svart hål och jag saknar dig så otroligt mycket"

1 kommentar:

Christina sa...

haha du r sås öt jenna ;) men nej seriöst, staffan vill jag inte ha till min dörr :O

burka?