onsdag 22 oktober 2008

Wake me up inside

Jag lyckades vakna även om jag var jättetrött!
Fick dessutom massor med tid att göra mig i ordning så nu är jag för ovanlighetens skull sminkad och ska snart klä på mig!

Idag ska vi jobba klart med FN-arbetet, t.ex. klistra upp text på en stor affisch och försöka hitta några passande bilder som inte är copyright märkta, jag har funderat lite på att ta en bild där en vit och en svart skakar hand, eftersom vi ändå pratar om rasism och sådär! Eller egentligen mer invandrare.. Aja.. Vi får se vad jag och Malin hittar på!

I värsta fall om vi inte får något att göra så får vi sätta oss och se Turtles! Staffan glömde en drös med filmer här, där bl.a 4 olika Turtles filmer ingår, och igår kollade jag på en av dom och hittade den som jag alltid såg då jag var liten! Nostalgi!

Efter fikat var riktigt trevligt igår, de blev ett väldans letande av jullåtar som vi ska sjunga på lucia, å Ja, jag ska tydligen vara med i Luciatåget i år igen så alla borde satsa på att ta med sig öronproppar!

Inga kommentarer: