onsdag 15 oktober 2008

Skolan... som vanligt..

Nu sitter man som vanliga i chrissans omklädningsrum och bloggar!
Jag är jättetrött, och Chrissan väckte mig så fint genom att sparka på min madrassen och påstod hon behövde in i garderoben som jag låg brevid, resultatet blev att jag kröp längre ner i sängen och somnade om, men hon har då kläder på sig så jag misstänker att hon fick sig in i sin älskade garderob!

Preliminärt datum för hål i naveln är nästa fredag, lite skrämmande, kommer göra ont som stryk men ska man vara fin får man lida pin, sen är det en bra piercing genom att jag faktiskt kan dölja den om jag vill, inte som i ansiktet som alltid syns, och sen om jag mot all förmodan ångrar mig i framtiden så gör inte ett litet ärr på magen så mycket!

1 kommentar:

Christina sa...

haha du vet väl om att kläderna jag hade på mig låg på golvet brevid min säng och att jag petade på din axel och sparkade inte alls din madrass :O och det jag skulle ha ur garderoben var jaktkläderna xD


jag lovar att jag ska hålla dig i handen då du ska pierca dig.