tisdag 14 oktober 2008

Modenörd?

Valp i höst?

Jag behöver en stabil inkomst, en lägenhet och... en av de helt underbara rottweiler valpar jag hittat på blocket idag!

Lite snabbt utdrag ur annonsen:
SKK-registrerade har därmed stamtavla, chipsmärkta.
Dom är uppväxta inomhus med familjen och är genom det socialtränade och vana vid barn
Får med valp- och foderpaket
Föräldrarna har båda titel och är meriterade, röntgade, mentaltestade och utställda.
Och det är 0% inavel på dom!

Jag och chrissan satt i bussen idag och diskuterade valp, och då sa jag att om jag skaffade en rottweiler skulle föräldrarna vara röntgade och mentaltestade, en av dessa små sötnosar var dessutom döpt till Armani så Chrissan tyckte helt klart jag skulle ha den, skulle den få behålla namnet då?





2 kommentarer:

Substitutional sa...

Självklart skulle den behålla namnet;)

Christina sa...

namnet är ju bara för gulligt ;) men en annan designers namn hade ju varit bättre ;) eller namnet Armand om det måste vara på A ;)