tisdag 7 oktober 2008

Santa says Hoe Hoe Hoe

Jahapp så mogen folk kan vara!
Alla vet väl vem man pratar om om man säger att mitt, chrissan, malin och F's skåp har blivit klottrat på

Var de inte hon som alla påstod ha mognat isåfall så vill jag gärna ha namnet på personen som först klottrar över namnen och gör ledsen smily på skåpen och sen tar nått vasst och drar över namnen så dom inte ska synas!

Just nu så har jag fan lust att slå till nån, helt förbannat ärligt!
Fy faan vad jag psykar!

Nu är jag fan less på att gå runt och låtsas vara liten och snäll, snart smäller det, och då skiter jag totalt i konsekvenserna (mamma bli inte orolig jag ska inte slå ihjäl henne HELT)

1 kommentar:

Christina sa...

Jag har pratat med Eve om det. Hon ska ta upp det i ett av alla sakerna hon är med i...