onsdag 8 oktober 2008

Godmorgon!

Ska snart packa ihop datorn och börja dra mig till bussen, åker med 10 över bussen så ännu en gång ska jag hålla tummarna på att den går som den ska gå och faktiskt är i stan 7:35, annars får jag väl fara hem och sova eller nått liknande inte för att jag vet hur dom bussarna går heller!

Just nu är jag trött och frusen, tycker verkligen inte om hösten/vintern, när går gränsen?

Har dessutom typ ont i handlederna, jag vet inte riktigt vad de beror på och jag tror jag håller på att bli förkyld, eller rättare sagt, de har jag varit ett tag, men de bryter som inte ut, i övrigt springer folk runt och är tokförkyld på skolan så de lär man väl bli drabbad av snart, vissa är ju så tjuriga att dom inte stannar hemma då dom har alla möjliga problem allt från ingen röst - ögoninfektioner å allt vad det nu är!

Inga kommentarer: