torsdag 16 oktober 2008

Photosession: Chrissans rum

Just nu används jag som chrissans docka/fotomodell, inte för jag har något emot det, tycker om att "klä ut mig", bara kläderna kan göra så att ens utseende ändras totalt!

Att jag sen tycker väldigt bra om att stå framför kameran och spåra loss speciellt om mina vänner är i närheten, och sen är det alltid kul att spela någon annan än sig själv..

Trots att jag tycker om det så har jag varken varit mkt för att försöka bli modell eller skådespelare, artist hade jag helt klart velat bli om de vore så att jag faktiskt kunde sjunga å hade utseendet för de! Men nu har jag ju inte det!

Slut pratat om photosession, nu ska jag och chrissan studera film, allas vår älskade Underworld närmare bestämt!

1 kommentar:

Christina sa...

ja du är ju min lilla docka ;) och imorgon ska håret fixas ;)

underworld är ju bara för underbar ;) sne så blir det behind the scen