lördag 18 oktober 2008

Kittie-Kat

Sitter hemma hos Pappa med Didde, dock sitter han och läser Underworld Evolution så då passar jag på att blogga, duktigt va?

Vi har just sett Lonely Heart Killers, Jared Leto är snyggare nu än vad han var i den filmen!

Brorsan hittade på att han skulle dra internet kabeln genom hans fönster och mitt, känns det kallt i kväll så försvinner den där kabeln fortare än han kan säga "snälla" är nog frusen som det är utan att måsta ha fönstret lite på glänt!

Vete fan vad jag ska skriva.. men men, gick då bra att vara Dorisvakt igår och idag,
Så stämplade Diva mig riktigt duktigt då vi skulle jobba hästarna vid handen igår på Akademiska, är fortfarande öm och foten är lite blå, Vafan ska vi ha stålhätta för då hästarna lik förbannat slänger sig med all tyngd på den del av foten som är utan stålhåtta? WEIRD!

Nä nu ska jag ta och leta efter nått att dricka, typ dricka, dock har pappa bara blask-äckel Premier Orange! Smakar som fanta utblandat med vatten, kanske är det det oxå?

Sen kanske jag hittar nå popcorn om jag har tur!

Inga kommentarer: