fredag 3 oktober 2008

Godmorgon

Sitter i sängen och jobbar med att klä på mig, ska åka med 10 över bussen idag, för de blev lite tight om tid, min snoozeknapp var för bra som vanligt! Man kan ju hoppas att den inte är försenad för då missar jag bussen till skolan!

Det är crapigt att dom ändrade busstiden på bussen från stan till skolan förra året, från att ha gått 7:45, till att gå 7:40, 5 minuter är ju egentligen inte särskilt mkt men då man ska pussla mellan två bussar så är det de, 7:10 bussen beräknas vara i stan 7:35, och är den minsta lilla försenad så finns de risk att missa andra!

Och det är inte bra!

Har iallafall akademiskt ridkonst idag, vet inte vad vi ska göra men det verkar då lite intressant iallafall

Sen misstänker jag att jag ska fara och pyssla med Billy och prata mer med Sophia om han!

1 kommentar:

Christina sa...

haha det är så synd om dig ;) jag blev först väckt av simon 5 i morse, somnade sedan om och blev väckt vid typ åtta ;) jag fick sove lääänge