fredag 3 oktober 2008

Black Symphony

Det stavas A-W-E-S-O-M-E!!




Nu är Black symphony hemma, och jag och pappa har suttit och njutit av fina toner av holländsk symfonisk gothic metal! Söker man ordet "Breath-taking" i en ordlista så borde det helt klart stå Black Symphony - Within Temptation, kom på mig själv ett antal ggr med att glömma bort att andas!

Kanske är dax för Iron Maiden att börja tänka på att gå i pension, innan Within Temptation börjar flåsa dom i nacken likt en travare på V75, för hur många andra musik DVD:er har fått kommentaren: “this really is the greatest show on earth” av Kerrang?

Jag är fortfarande imponerad av Sharon Den Adels klädbyten och självklart hennes underbart unika och vackra röst! Och självklart resten av bandet oxå, och orkestern och kören som stod där i bakgrunden var det verkligen inget fel på, eller ljus, pyroteknik och allt såntdär!

Om jag hade världens bästa sångpedagog och världens bästa mixersnubbe så kanske de skulle låta en tiondel så bra som då Sharon sjunger, skulle inte tacka nej till hennes talang och jobb, men hennes man kan hon få behålla, för han skrämmer mig!

Han påminner btw om den onda gubben i en Dansk film jag såg förra helgen med Chrissan och Pingu, minns inte vad den hete men Chrissan förstår vad jag menar, eller hur?

1 kommentar:

Christina sa...

haha du är så söt så. Men Kate i latexdräkt slår faktiskt det mesta ;) faktiskt...

gissar på att det var de glömda själarnas ö du pratar om xD?