torsdag 4 september 2008

We'll take our hearts outside

Godmorgon
Snabbskriver innan jag måste springa till bussen, jag gissar på att det är iskallt ute jag känner mig verkligen inte pepp! Hoppas de inte börjar regna lika mkt som det regnade igår för det var verkligen inte kul, frös som en Chihuahua på Antarktis!

Sitter och äter nå äckelmackor som jag hittade hemma, komiskt nog var dom nästan goda!

Såg Blood And Chocolate, den var riktigt trevlig, ska dock se den nån fler gång, jag var så förbannat trött då jag såg den så jag höll på att somna flera gånger!
Chrissan, jag vet att du oxå vill se den! Även om du redan sett den på youtube!

Är från samma snubbe eller liknande som Underworld, och dom spelar Stand my ground - Within Temptation i trailern! Kort och gott, då BORDE det ju vara en bra film!
Var dock inte precis lik Underworld och dom spelade inge bra musik i soundtracket!
Fast å andra sidan så var det ju en massa fina vargar som sprang runt och såg elaka ut!


Is it asking too much of my favorite friends
To take these songs for real

But as the stars are going out
And this stage is full of nothing
And the friends have all but gone
For my life my god I'm singing

We'll take our hearts outside
Leave our lives behind
I'll watch the stars go out

Inga kommentarer: