torsdag 4 september 2008

Torsdag

Vädret har nästan varit fint har bara blåst men annars har det varit varmt (förutom de lilla regnet som kom en stund)

Wenonah har varit på skithumör speciellt då dom skulle lasta in henne i transporten då tittade den eldsprutande draken fram! 

Jag har kört Bellman och han var snäll som vanligt den lilla myshestapollen! Känns lika ofarligt att köra han som de var att köra Jullan, kanske t.o.m mer ofarligt?

Vilda är kvalad så hon åker tillbaka till sin ägare tydligen snällare häst får man leta efter, blir hon inte travare så skulle hon garanterat bli en underbar familjehäst, vet inte ens om hon är över ponnymåttet, hon är ursnäll att köra alldeles lagomt framåt, nästan på gränsen till lat, är underbart jättesnäll i stallet!

Imorgon blir det jobb, och då är det dessutom fredag vilket menas HEEELG!
Åker inte hem, eller jaaa.. "hem" åker jag, till Chrissan, vi ska ha mysigt, skämma bort oss själva med olika onödiga krämer och saker, och se film!

Sen ska vi åka till Umeå tiidigt på lördagmorgon, någon som har en GPS att låna ut? Senaste året varit till Umeå iallafall två gånger, och åkt fel båda, men å andra sidan så åkte jag ju bara med då folk körde så mitt fel var det ju inte!

Men nu ska jag sova jätte länge, eller tills väckarklockan har ringt ungefär sådär 25 tusen ggr!


Yeah, Yeah you're asking for it
With every breath that you breathe in
Just breathe it in.
Yeah, Yeah well you're just a mess
You do all this big talk, yeah..
So now let's see you walk it.
I said let's see you walk it!



1 kommentar:

Christina sa...

Helgen kommer att vara världsa bäst ;)