tisdag 2 september 2008

Tisdag morgon

Nu var det sådär jättelänge sen jag bloggade igen! Enligt Chrissans blogg hela 6 dagar sen! FY på mig!
Har antingen varit upptagen och för trött för att anstränga hjärnan!
Har fortfarande apu, den här veckan och nästa vecka (komiskt nog så har skolan satt studentmösutprovning NÄSTA vecka, hur fasen har dom tänkt sig det?

iallafall, jag tror nästan jag trivs där även om jag fortfarande saknar att ha en kompis att umgås och prata med, är ju som enda under 30 och över 4 där så det är ganska drygt och man vill ju inte sms:a vännerna riktigt hela tiden, vet inte hur kinkiga dom blir då!

Idag lyckades jag t.o.m försova mig lite och missa bussen, får ta den senare, kommer dock komma ca en halvtimme sent, vilket INTE är bra, hoppas dom är lite snäll iallafall!

Lördag och söndag spenderade jag med Annichen, först gick vi på stan då hon kom och sen åkte vi hem till mig där vi tjollrade på, såg film, körde anden i glaset, sjöng singstar, och allmänt spårade totalt!
Just ja, vi åt på Subway oxå! Så grymt goda mackor iallafall min Annichens smakade jag aldrig, men vilken stooor förvirring innan jag stod med mackan i min hand, bara alla "grönsaker" jag räknar inte oliver och sånt till grönsaker, det är oätligt ju, och annars var det bara allmänt jätteförvirrat, men skulle jag ha tillgång till att göra såna mackor hemma skulle jag inte göra annat än att sitta och äta mackor!

I helgen blir det att vara med Chrissan, på lördag ska vi ner till Umeå, och ja, vi ska shoppa!
Måste dessutom färga håret, nu ska det faktiskt få bli HELT brunt, och inte helt svart som det alltid brukar vara, men det kommer säkert sluta som svart i slutändan!

Ooops, det är verkligen inte min dag idag, jag lyckades tappa ner hudkrämsburken på golvet utan lock så de flög ju lite smått massa hudkräm överallt! Typ på min mp3, den lever farligt men den låter då fortfarande! Har dessutom sovit jättedåligt inatt, först sov jag på soffan då jag kom hem från apu'n vilket inte är bra ja vet.. sen så gick jag å la mig runt halv 11-11 igårkväll och sen vaknade jag halv 4, CRAPIGT!

1 kommentar:

Christina sa...

Stackars dig jenna ;) men snart är det ume :} vilket kommer att äga ;) saknar dig vännen :O