tisdag 26 augusti 2008

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

Ska ta en snabbdusch och sen ska jag se Eternal Sunshine Of The Spotless Mind..
Är fortfarande superförkyld får jag mer hosta så börjar jag knarka hostmedicin, halsen känns ungefär som då jag ätit nötter, utan att jag har gjort det och näsan är igentäppt och huvudet gör lite småont, jag vill vara helt frisk, inte alltid kul att jobba så är man tyst en stund då man är ensam i stallet och så ska man säga något och det kommer knappt ut något ljud!

Idag har jag varit och jobbat, vilket inte förvånar någon, eftersom de är ju där jag SKA vara!
Är för de mesta någonting att göra, och Pia skulle fått en hjärtattack om hon läste de här, de är knappt så jag har ro att sitta och äta lunch utan vill hellre jobba! Att de sen beror på att jag håller på att somna så fort jag sätter mig ner är väl en annan sak men ändå! Jag jobbar på och hoppas att dom är lite nöjd med mig iallafall fast jag är totalt förvirrad och ser ut som ett frågetecken då dom ber mig gå och hämta vissa hästar, några namn har jag lärt mig, Royal Earth, Wenona JL, Vilda, Star April King (eller vilken ordning de skulle vara) Zick Zack Life, Zummer Nice, Bellman, Karin.. Halva stallet tror jag de där blev! WIIE! Tog bara några dagar, jag och namn går ihop lika bra som jag och matte!

Har haft You Had Me - Joss Stone på hjärnan typ hela dagen, jätteirriterande, inte för att jag egentligen tycker illa om låten, men vi kan låtsas, vet dock inte varför jag fick just en viss del avlåten i skallen!

Vodka and a packet of cigarettes
That's all it used to be but now
You're sniffing on snow when you're feeling low
Suffocating dreams that could have
Maybe for a minute I'd be down with that
But it didn't take long for me to see the light
You swore you had control of it
But when I stepped back you slipped on your supply




Inga kommentarer: