tisdag 5 augusti 2008

CRASH

Jag verkligen är super super less på mitt jobb, det är faktiskt så att.. håll i er alla nu, jag saknar skolan då jag är där! På skolan så är det mycke folk som man känner, orkar man inte jobba så då gör man inte det! Dessutom så slipper man stå och göra exakt samma sak timme efter timme!

Har två val på jobbet, antingen så bär jag gummiklumparna till klyven, eller så klyver jag men trots min inte så stora styrka och helt messed up leder så föredrar jag faktiskt att göra muskelarbete! Står jag och klyver så hinner jag typ hålla på att somna MINST 10 ggr under en halvtimme, blir less på surrandet! Kanske dra med sig mp3'n imorgon för att få lite trevlig musik iallafall? Vet dock inte hur bra hörlurarna funkar, CRAP, men man tager vad man har!

Har dessutom lyckats tappa gummiklumparna på händerna, och klämt mig mellan dom och klyven o.s.v. säkert 30.000 ggr nu! och NEJ, det är ingen överdrift, snarare underdrift, funderar om mina händer överlever veckan ut!

Ska dessutom snart gå och sova för jobbet gör mig väldigt trött och läs noga nu, jag äter faktiskt bättre nu då jag jobbar än jag gjort på en väldigt lång lång tid!

Btw, Lappen ska kidnappa mig till Arjeplog och bränna mig på bål, Chrissan skulle hänga med för att underlätta kidnappningen, och för att hälla på bensinen, vi hade inget vackert att bränna ner så det fick duga med en häxa när jag nu blev det, men tydligen ska jag vara det och dessutom kunna sväva!

Någon mer än jag som tänker på I lågornas sken - Norman nu?

1 kommentar:

Christina sa...

håll ut älsk. Snart är det fredag å du har du jobbat klart där ;) TVÅ dar kvar. C'mon you can do it ;)!