fredag 18 juli 2008

Weekend

Pappa grillar något gott och spelar Within Temptation på högsta volym, ska inom snar framtid äta och göra mig i ordning för att fara mot stan där jag ska ta en buss och åka till Lövånger, sen ska jag sitta i lövånger i typ 40 min eller något, antingen leker jag med mp3'n eller så går jag en promenad! Har med en bok att läsa ifall jag får riktigt tråkigt!

Sen ca kl 7 drar vi iväg mot Åselemarknaden, kan bli intressant!
Kommer hem på söndag typ! Bloggar väl kanske då om jag inte svimmar av trötthet direkt jag kommer hem!

Kattjävelshelvetet väckte mig för i övrigt TIDIGT på morgon! Typ klockan 7 eller nått, när jag kom i säng inatt ska vi inte tala om!

1 kommentar:

Christina sa...

jag tycker att det är dags att du skriver lite (mycket) i din blogg... det var ett tag sen nu. SKÄMMES!