söndag 27 juli 2008

Spirit

Helgen har varit väldigt trevlig!
Först for jag in till stan och sprang runt där i väntan på att timmarna skulle gå så att Chrissan skulle sluta jobba så jag slapp vara utan henne allt för länge hemma hos henne, tog en buss till henne och så chillade vi där ett tag, hon duschade och åt, sen så cyklade vi till pingu, jag på pakethållaren och hon cyklandes! Min rumpa börjar bli härdad vid det här laget!

Sen så hittade vi på att vi skulle fara och köpa lite onyttiga saker på Coop så jag fick låna en av Pingus cyklar och cykla själv! THANKS, behöver jag btw nämna att cykeln var en smula för stor?

Köpte 3 cider, så nu har jag fått visa leg typ, 2 ggr! Dock så är ju cidern bara 2,25 så de är inte farligt att dricka dom precis! sen satt vi resten av kvällen och spelade WII, men jag var mer intresserad av Pingu's syrras Min häst tidningar! Hur kul är de inte att läsa såna? Skulle inte själv köpa det nu, men gratis är gott!

På lördagen vaknade jag mitt i min dröm om att jag skulle utplåna alla ungar födda 92 av att Chrissan skrek "FRUUUUUUUKOOST!" diskuterbart om hur vaken jag var då jag gick ner och faktiskt åt frukost! Sen for Pingu hem till sig och jag och chrissan for på stan, köpte en lila bandana, har redan en svart, men jag kände ett visst need behov efter en lila oxå! Så köpte Chrissan ett best friend halsband så nu har vi båda varsitt hjärta! Dessutom bjöd hon mig på fika! 

Vi träffade även på Malin och Warro som ville att jag skulle följa med dom + Chrissan och Pingu och äta på Tattung, och så skämde jag ut Stoltz över hela stan och skrämde skiten ur en gamtant!! Jag är vänlig!

Sen åkte jag hem och var hemma i några minuter för att sen fara på släktträff, jag har 08:or i min släkt! LETS SLIT OUR WRISTS!  Men dom hade trevliga hundar som kom och pratade med mig! Under tiden jag var där så sms:ade Malin och Warro och försökte övertala mig att följa med till Tattung, dom lyckades, så for jag och pappa hem, jag hann in i huset, gå på toa och fundera på klädbyte innan dom kom och hämtade mig!

Tattung personalen blev inte glad över att vi blev fler än vad Chrissan reserverat bord för, men dom var snälla och lät oss sitta vid ett större bord, blev även bjuden på maten, dock var det Warro som betalade, tack! 4 små rätter är gott!

Blev även hemskjutsad efter och denna gång hann jag sätta mig vid datorn och så frågade Sandra om jag skulle komma och rida hennes häst Candy, så jag lånade grannens cykel och cyklade till henne och for ut och red i någon timme, har aldrig ridigt Candy förr, bara följt med en gång då Sandra kört henne men det kändes bra, för att vara travare så kändes hon väldigt välriden!
Cyklade hem från Sandra vid halv 11..

Kom hem och satt mig och lyssnade på Leona Lewis album som jag tog hem tidigare under dagen, det är helt okey faktiskt, inte min typ av musik men hon har fin röst!

So take a bow, 'cause you've taken everything else
You played the part, like a star you played it so well
Take a bow, 'cause the scene is coming to an end
I gave you love, all you gave me was pretend, so now take a bow


Inga kommentarer: