söndag 1 juni 2008

Smärtsamt

Vaknade imorse efter en grymt skum dröm, där jag kramades med folk, red shirehästar och köpte Nightwish saker som egentligen vad HIM grejer, tjafsade, var barnvakt o.s.v.

Då jag vaknade låg jag på armen, mitt öra skrek SMÄRTA och min arm var helt borta och hade ett fint märke format som mitt öra, detta märke finns fortfarande kvar på armen, jag måste ha sovit så väldigt länge!

Sitter just nu och kollar lite hästar, inte för jag ska köpa häst även om det skulle vara kul att ha en egen! Men dom kostar ju både att köpa och sen att hålla, å kräver ju massor med tid och intresse och jag är enda i familjen som är intresserad, ev att syrran säkert skulle ställa upp och ta hästen nångång då hon inte jobbar, men men!

Iallafall, hästar har ju ofta underliga namn, men en häst med samma namn som en bästis smeknamn hittar man inte så ofta
Check it out! http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=170649


Fin var den dessutom precis som min älskade lilla bestis festis!

Ska snart sticka ut och jobba, har ju tagit jobb som reklam utdelare, jag kommer svära mkt över jobbet, jag lovar, de är rätt lågbetalt, men alla pengar är ju faktiskt pengar och tillslut kanske jag hittar något bättre, man måste börja på botten för att nå toppen, eller hur?

1 kommentar:

Christina sa...

lycka till på jobbet sötis :) det kommer att gå bra ska du se ;)