söndag 1 juni 2008

It's hard work baby..

Idag har jag sprungit ut och lämnat reklam, DRYYYYGT säger jag bara! Gå aldrig med på att bli reklamutdelare, för de jag delade ut idag ska jag få runt 80 spänn, för dom 80 spänn så ska jag först sortera upp reklamen, och sen så ska jag gå ut med det vilket på ett ungefär har tagit mig ungefär 5 timmar (sortering, utdelning och efterarbete).

Om man tänker på att jag för nån vecka sen fick 100 spänn av min mamma för jag skulle vara barnvakt åt min lillasyster, alltså vara hemma och finnas till, vilket för mig blev fika limpmackor och oboy och sen nöta VH1 och MTV, värt eller?

Iallafall så först gick jag ut runt 2 och det var kokhett, trodde ärligt jag skulle dö av värmeslag! Sen så gick jag ut igen efter middagen då var det iallafall lite svalare och då hann jag med typ 2 kvarter innan jag träffade på en kompis som gjorde mig sällskap, arbetet blev iallafall lite roligare då!

Dessutom fick jag veta idag att min älskade lilla Doris ska få bo hos pappa medans mamma och bosse är i Stockholm, jag ska motionera och har redan sagt att hon får sova i mitt rum!
Hon ville dessutom följa med mig ut då jag hade lämnat reklam hos mamma, Jag kärlekar Doris!


Dagens Låt: Passion - Stream of Passion


This feeling's rushing through me,
and again

I'm willing to surrender



1 kommentar:

Christina sa...

Det är så synd om dig jenna som måste röra på dig xD i värmen dessutom xD
men doris är då söt ;)