onsdag 4 juni 2008

missade bussar och fyllesnack

Har jobbat idag, precis som alla andra dagar, hände inte så mkt, in och ut med lite hästar, mockning i massor! Fick iallafall sluta tidigare så jag for hem kvart över 2 ungefär!

Skulle åka till stan så jag skyndade mig att duscha och göra mig i ordning, gick ut till bussen, väntade tills 10 minuter efter att bussen skulle gått, men nej ingen buss, började gå hem för att be pappa köra mig, hinner komma halvägs över grannens tomt då jag hör ett motormuller, och vad kör förbi om inte BUSSEN! försökte springa men hann såklart inte, tur att pappa kunde köra mig så jag kunde gå en stund på stan med min älskade bestis festis chrissan!

Köpte 2 klänningar, 1 par leggins och en body lotion! 

Höll senare på att missa gossip girl totalt! Gick från mamma till pappa i lugn takt, har fortfarande en dum fotled, och min andra börjar oxå avlida för jag trampar hårdare på den!
Iallafall kollar på klockan och de visar sig att den var 5 över 8 alltså 5 minuter efter att gossip börjat! Stormar in då klockan är runt 10 över och skriker åt pappa att han ska sätta igång kanal 5!

Senare har jag bara chillat här, fast jag borde städa +  sova, snackat med en full pojke far far away i btk! Inte nyktert där inte!

1 kommentar:

Christina sa...

menar du att de i btk inte var nyktra XD? OMFG :O

så det blev boda klänningarna ;)? Vilken färg på leggingsen?