torsdag 5 juni 2008

Congratz

Idag är det avslutningen så då blir det sommarlov på RIKTIGT! 
Jag var jätte orolig igår att jag skulle göra en vanlig Jennaiansk sak och totalt dissa väckarklockan och missa bussen, men trott eller ej men jag vaknade DIREKT den ringde! Inte 1½ timme senare!

Jag tror det är bra att det är sommarlov, dygnsrytmen är helt fucked up redan nu!

Dagens Outfit, Jag valde att ha den svarta klänningen och leggins, den fick flest röster, och dessutom har jag inga passande skor till den så det blir mina vanliga halvsmutsiga pjuks!

Håret funderar jag på att dra bak lite men vi får se vad min morgontrötta hjärna kan resultera!
Ska nu gå och raka benen, för jag kom fram till att om jag gjorde det igår så skulle benen lika fullt vara stubbiga ikväll! I need WAX!

1 kommentar:

Christina sa...

snögingen min :]