söndag 27 april 2008

Sugmärken

Jag har roat mig inatt med att göra sugmärken på mig själv, lyckades faktiskt!
Typ stolt, lyckas bara med sugmärken ibland!

Jag måste ha varit väldigt utråkad som ens kommer på idén att göra sugmärke på mig själv, och så är nog fallet oxå! Fast å andra sidan nu är det dax att sova, ska lyssna klart på Crownless - Nightwish först..

Har pratat med exakt två personer i telefon, under hela dagen, extremt lite säg vi!
Är kattvakt, småmissarna växer så det knackar, satt och såg på Välkommen till familjen hos mamma, den var helt klart skum! SÅ BORTGJORD TJEJ!

Familjen (jag, pappa och jonte) hjälptes åt med middagen idag, Tacos blev det! Var jättegott och jag åt alldeles för mkt, mådde illa då jag var klar, men det är bra att jag faktiskt äter mig mätt nångång!

Är myssugen som fasen!

Inga kommentarer: