fredag 25 april 2008

Släkten är värst..

Sitter hemma hos min morbror, fast som vanligt är jag där med pappa och inte mamma, visst kan de låta lite skumt då mamma och pappa faktiskt varit skilda sen jag var 6 år och mamma har knappt nån kontakt med sin bror, men pappa är typ inventarie hemma hos dom..

Vi har ätit grillat och potatisgratäng MUMS!
Sen har vi pratat, kollat tv, Within Temptation och sen Wii men nu håller alla på att spela elgitarr, även jag, jag är helt klart sämst på det, kan verkligen ingenting om hur man spelar gitarr, vete fasen om jag orkar lära mig heller, skulle vara skitkul att kunna, då skulle man iallafall ha nått inom musik som gick att utveckla, rösten är rent åt helvete och piano hoppade jag av efter en termin i 4:an xD

Men spela musik på datorn det är jag jävlart bäst på! Fick nån konstig drink av min morbrors sambo, det var gott iallafall!

Inga kommentarer: