onsdag 23 april 2008

Sleep Tight..

Nu är det dax att krypa i säng, myspys säger jag bara, är rätt så trött, höll på att somna då jag pratade i telefon med Jenny vilket kanske inte är så positivt..

Morgondagens schema:
  1. Vakna: Svåraste biten, jag och min väckarklocka har olika meningar om när man ska vakna!
  2. Duscha: Yuuk, våran dusch är kall så då kommer jag väl frysa hela dagen!
  3. Buss: SOVA SOVA SOVA! Eller läsa Go Ask Alice
  4. Skola: Teater på förmiddagen, skumt, varför? och om vad? sen uppdrag på eftermiddagen ska försöka ta mig tid att ringa till Skåne..
  5. Buss hem: Sova, Chilla, Flumma eller Läsa
  6. Middag: Om jag pallar?
  7. Promenad: LIVSVIKTIGT, försöka köra några korta intervaller, om jag inte känner mig förkyld vilket jag troligast kommer göra
  8. Sova: Försöka krypa i säng normal tid
På fredag blir det staaan med älsklings bestis festisen! Ska bli CHILL!  Hon kommer btw på skolan imorgon, WIE säger jag bara, har saknat henne!

Vet inte vad som ska hända resten av helgen, kanske att brorsans nya flickvän kommer på besök, kan vara intressant å se om det verkligen är en tjej, mena jag har bara sett bilder, kanske är det en transa ändå?

Är grymt myssugen och vill egentligen inte sova ensam, höll på att somna på skolan idag men då var jag då iallafall inte ensam vilket var MYSPYS! + att jag sprang in i alla väggar som fanns typ, balanssinnet är inte på topp! 

Dessutom spårar min klass, skulle typ tv söka en ny dokusåpa så skulle våran klass vara perfekt, tjafs och bråk typ konstant, ibland älskar vi varann ibland hatar vi varann typ..

Inga kommentarer: