måndag 14 april 2008

Godnatt

Nu sitter jag här i pyjamas och lite småtrött, nästa gång ska jag komma ihåg att börja tvätta tidigare *GÄSP!*

Elice tog sig tid att klippa håret på mig idag, det är ju lite kortare men jag sa åt hon att ta topparna eller så mkt som behövdes, och sen klippa upp håret, och nu känns det MYCKET fräschare!

KF (kattfan) har fastnat för att sova i min säng, men snart så slänger jag ut henne för jag pallar inte ha hon här inne då jag sover! Inge fel på henne annars, så länge hon bara ligger i sängen så stör hon mig inte!

Imorgon är det massor med snack om doping, kanske kan vara intressant, håller tummarna på det iallafall och sen blir det lunch på skolan, 12 bussen hem och sen STAAN med världens bästaste bestis festis CHRISSAN!!

1 kommentar:

Christina sa...

Gjorde du också sen tvätt igår? Vilket sammanträffande ;)
Oja snygging ;)