onsdag 2 april 2008

Flumdag!



Den här dagen har spårat! Sophia är tillbaka på skolan! LYCKA! 
Och jag har skrivit exakt en mening, och all övrig tid har jag jobbat lite med mitt andra uppdag, alltså sprungit runt och tagit bilder, har även suttit och ritat för att bli lite mer kreativ.

Jag gillar att rita, men jag kom inte på nått att rita så då började jag springa runt och fota väggar och korridorer, nå vattenpölar fastnade oxå på bild.. en hel bild lyckades jag få till innan sista arbetstiden då min kamera hamnade i orätta händer och jag tror det börjar bli dax att bli body builder eller liknande, för bilderna är inte vackra!

Dessutom blev jag väldigt mobbad av dom små jävlarna!

Sitter och myslyssnar på Lacuna Coil och ska snart sova!
Jag har för i övrigt köpt nya Mp3 hörlurar!

XoXo Jenna

Inga kommentarer: