tisdag 1 april 2008

April April!

Jag har bara lyckats lura en sådär lite halvt idag!
I övrigt har dagen varit bra, trots nerdrogning av åksjuketabletter

Jag och Chrissan gav Malin en fin liten skål, en glasskål som det står "Galen i Glass" på den var så typiskt Malin att vi bara var tvungen att köpa den!

Vi har just börjat med ett nytt uppdrag i skolan, eller rättare sagt TVÅ!
Ena ska vi i en grupp förbereda en redovisnings sak för en grupp om hästen genom tiderna, jag har nutid och framtid, framtiden känns krånglig!
Sen ska vi ha ett estetiskt uppdrag! WIIIE! Jag gillar estetiska saker!

Sen så har jag varit hemma, var ute med vovvs en stund, Doris lyssnar jätte bra :)
Och kattungarna är fortfarande grymt söta!
Dagens Låt: After Forever - Between Love And Fire


Ambitions high, burning
The flames burn deep down in our souls
To be known for efficiency and passion

Ambitions, dreams, they're burning
The flames burn deeper towards our goals, our needs



Inga kommentarer: