söndag 16 mars 2008

Underliga saker händer!

Egentligen brukar jag alltid försöka göra helt tvärt emot vad andra gör och säger,
så hur jag hamnade här är ett
STORT mysterium, seriöst!

Just nu håller jag på att göra sittups, måste verkligen börja träna, har legat på latsidan alldeles för länge! Borde kanske börja fara ut och gå på morgon istället för att sitta på busstationen i en halvtimme för just nu har jag varken muskler eller bra kondition, och jag hade tänkt börja springa då snön är borta, bara att hålla tummarna för att fotlederna håller!

Snart är det lov igen, det gillar jag med våren, det är lov hela tiden, tyvärr ger det mig tid att hänga på stan med min bestis festis Chrissan, inte för det är något fel med det, men det försvinner massor med pengar!

Veckan
 
Måndag:
Stallet, inte så kul då jag typ inte kan rida, har en stukning i högerhanden, gör ont så fort jag anstränger den.

Tisdag:
Skola + Gossip Girl

Onsdag:
Skola

Torsdag:
Går halvdag, och är i stan ungefär kl 1, ska hänga med Chrissan och kolla om jag kanske kan få med pappa så vi kan lämna in min mobil som lever sitt eget liv..

Sen resten av veckan är det LOV!



Dagens låt: Nightwish - Elvenpath

1 kommentar:

Christina sa...

stan FTW ;)
www.jinxedchrissie.blogspot.com