måndag 17 mars 2008

Ont i magen

Att jag har svårt att somna är ganska vanligt kan ligga vaken nästan hela nätter och blir bara mer och mer stressad.
Men inatt så var det så igen, men lyckligtvis lyckades jag somna, sov väldigt oroligt dock, vaknade runt 4 med världens smärta i magen, min mage bråkar alltid men oftast så går det över efter ett tag oftast beror det på att jag svalt massor med luft, hälsosamt (NOT)

Men just då jag vaknade hade jag ondare än jag haft på flera år och först trodde jag att jag kanske var hungrig så jag gick upp och tog en banan, men inte blev det bättre av det, snarare värre, så jag tog och gick ut runt kl 5 och tog en promenad upp för backen.. blev bättre för en stund så jag gick och la mig, sen vaknade jag igen, och det gör fortfarande ont, kan stundsvis knappt röra mig utan att det gör ont!

Smärtan sitter liksom över naveln, gör ont om jag trycker på magen lr typ viker ihop den men även om jag sträcker på mig.. SKUMT!

Dagens huskurer:
Yoghurt
Vatten
Nyponsoppa (om pappa kan göra åt mig)

1 kommentar:

Christina sa...

crya på dig älsklingen ;(