fredag 21 december 2012

Para-paradise





Eftersom jag inte bloggat på länge så tänkte jag skriva ett litet inlägg nu och kanske presentera mina husdjur och berätta om vad som är nytt här!

Senaste tillskottet i familjen är Yoda, en blandrasvalp som är ca 3,5 månad och består av 50% Papillon, 25% Chinese Crested och 25% Toy Pudel, han är liten, naken, sjukt social och orädd för det mesta! Förhoppningen i framtiden är väl att få någon form av lydnad på han och kanske testa på lite Agility som jag tror han skulle tycka var roligt!

Han har även en egen blogg för dom som är intresserade: http://fjantyoda.blogspot.se

Och sen tidigare har jag ju hamstern Polly-Esther som jag fick hem på prov för att kolla om min lillasyster skulle få tillbaka intresset, vilket inte verkade ske eftersom buren och hamstern står kvar i min lägenhet!

Annars så är det snart jul som ska firas hos mamma och sen med Staffans släkt och på juldagen hos pappa! Fullt upp!

Och så får vi en trevlig start på året med flytt till ny lägenhet, i stan den här gången! Så stor att Yoda skulle kunna få ett eget rum, kommer inte ske för han är lite för glad i närhet för det!


1 kommentar:

Miriam sa...

Haha ååh så gullig!!